Sidor

onsdag 7 oktober 2009

Bästa fyndet!

Jag har inget pyssel att lägga upp nu, men det betyder inte att jag inte pysslar. Jag har spacklat och slipat och målat och fyndat och målat och målat och målat.... Skåpet vi köpt till sovrummet tog 2 timmar att måla första lagret på, och då har jag inte hunnit till luckorna än! Den kommer nog kräva några lager, men fint blir det :-)

Sen står det tre stycken Blocketfynd i hallen som ska piffas till lite och placeras ut i hemmet, ska fota när de hamnat på plats.

Här kommer nog det allra bästa fyndet vi har här hemma. Förutom att jag älskar den har jag nämligen fått det av min snälla vän C!!! Tråkigt att ha en stor ful TV på, men men, det är inte bara jag som bestämmer vad som ska finnas här hemma ;-)


3 kommentarer:

Cathrin sa...

Åh så fin!!! Letar efter något precis likadant hem till mig. Förstår verkligen att du älskar den!

Hälsningar
Cathrin

C sa...

Vad roligt att du gillar den! Ska bli spännande att se alla dina nya fynd :-)

Charlotta sa...

Gaaaaaahhhhhhh, vad avis jag blir. Precis en sådan vi är ute efter.