Sidor

onsdag 24 november 2010

Kaninpaddan

Nedan är min prototyp till värmekaninen jag gjorde för Rosa-bandet-auktionerna. Jag ska inte berätta vad som är fel med den, försöker att bli bättre på att inte berätta eftersom folk ändå inte ser fel om jag inte påpekar dem, men en uppenbar sak är ju att den ser ut som en blandning av en kanin och sköldpadda ;-)


Storasyster har sovit med den i två nätter nu. Varm att krama på när man ska somna :-) Vad ska jag göra när mina barn är tonåringar och inte vill ha mina saker längre? Får sy väldigt mycket saker till katterna istället. Eller sambon kanske vill ha värmekaniner och tunikor? ;-)

15 kommentarer:

Unknown sa...

Men din lillasyser vill ju ha :) Värmekanin till magen!

elin sa...

Vilken söt!
Du kan sy till mig också ju!

AttenKattenNoa sa...

Himlens sötnos! Fint med hjärtat och tyget i öronen!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Den är jättesöt och du har rätt man ser absolut inte att det skulle vara något fel på den!

Kiiromi sa...

Supersöt tycker jag :)

/Mia

Pysselmajorna sa...

den e väldigt fin. Fin idé de e ju så skönt me värme kuddar:)

Jo sa...

Jättefin! Man har väl _alltid_ användning för en värmekanin? :)

Monkan sa...

Vad det nu än är för art... ;) cool var den i alla fall, relaxed :) Äh, klart det är en kanin!

Jo bokpaket är trevliga, håller fullständigt med! Galen i garn är helt underbar, Som hemma är också mycket bra. Detaljer har jag faktiskt inte sett förut, den måste utforskas :) Synd att de inte har den på Bibblan, det är annars ett bra sätt att "känna sig för" om man vill ha en bok eller inte, jag har lånat några och sen insett att jag måste ha egna ex och beställt hem ett litet paket :)

Cecilia sa...

Jättegullig kanin :)
Du har annars en award att hämta på min blogg :)
Ha de bra!
/Cecilia

elin sa...

Äh, eftersom dina tjejer är extraordinärt goa och snälla så kommer de säkert i tonåren att vara den där minoriteten som är stolta över sin mamma och tycker du är cool. Så deras kompisar kommer köa för ditt pyssel :) Kram!

Malin sa...

Söt. Alla kaniner kanske inte har långa ben.:)
Sälj på Tradera!

Sanna/Pysselglädje sa...

Fniss, fniss! Ser framför mig håriga kattben och mansben sticka ut under söta tunikor... gulligt. Gillar sköldpaddskaninen massor!!

Jenny Bergvall sa...

Har svart dig i min blogg. Om centrumen ;) Hojta till om du skulle vilja ses. Kanske en lunchdate med barn o shopping i Stinsen?

Jenny Bergvall sa...

...eller i Sollentuna ;)

Maggi sa...

Åååå vilken söt!!!! Du har inget mönster till denna????
Har ju tänkt sy vetekudde till barnen men inte hittat nån modell som känts rätt....men denna va ju tokigt söt!!!

Mvh Maggi